Je dôležité rozhodovať sa na základe dát. Dáta, ktoré zbierajú naše jednotlivé systémy sú štrukturované a medzi sebou previazané tak, aby sme vedeli trackovať návštevníka a motivovať ho používať naše riešenia pri jeho návšteve. Na základe používania vytvoríme jeho profil a povieme Vám jeho preferencie, ktoré zaradíme k ďalším dátam v dashborade. Okrem našich dát vieme pridať aj dáta od mobilného operátora o pohybe návštevníkov, dáta z platieb platobnými kartami a podobne… Dáta vieme vyselektovať aj na základe počasia, pracovných dní, víkendov, sviatkov a podobne.
Návštevník dostáva cielené informácie na základe jeho preferencií, aby ste ho motivovali k použitiu ďalších atrakcií, ktoré ho naozaj zaujímajú, ktoré ho vo Vašom kraji zdržia dlhšie, alebo ho motivujú sa k Vám opätovne vrátiť.
Dáta sú pri rozhodovaní a tvorení stratégií, produktov či podujatí kľúčové. Zistite, čo je preferované, odkiaľ prichádzajú Vaši návštevníci a ako dlho sa u Vás zdržia. Dáta sa zobrazujú v reálnom čase a nie je potrebné na ne čakať, alebo ich získavať ručne.
Zlepšenie marketingu prevádzky a celého územia. Viac návštevníkov, ktorí budú vyhľadávať ich prevádzku.
Dashboard sa spúšťa na mieru podľa využívaných modulov a potrieb klienta tak, aby mu prinášal reálne informácie, ktoré pre rozhodovanie potrebuje.
Riadiaci softvér je platformou, ktorá je vytvorená z modulov s rôznymi užívateľskými právami, ktoré sú medzi sebou prepojené v centrálnom systéme dát cestovného ruchu s API riešením na prepojenie s tretími stranami.
Ide o modul, ktorý je spojený so všetkými našimi systémami a ťahá si z nich dáta na dennej báze, s prepojením na užívateľský účet návštevníka, alebo s previazaním na tretie strany, odkiaľ dáta získavame. Dané dáta sa vykresľujú v dashboarde podľa nastavení filtra.